søndag 25. juni 2017

Stress

Jeg føler meg faktisk litt stressa etter de siste dagene.
På torsdag ble en av fosterhjemsgutta operert -igjen - og jeg var nesten sikker på at han ikke kom til å overleve da jeg hentet han hos vetrinæren på ettermiddagen.


Huff han var så dårlig!
Bare lå som et slakt hele kvelden og jeg måtte få i han vann med spøyte og lure i han agurk. Var oppe et par ganger i løpet av natta for å se til han, og var så happy for at han faktisk var i livet på fredagsmorgen. Når marsvingutta er nyopererte må jeg holde det ekstra rent i buret, og må skifte på en gang om dagen, det er litt slitsomt for en vond skulder.
I tillegg har jeg en annen marsvingutt her som får medisiner i tillegg til han som er nyoprerert så det har vært noe å styre med den siste tiden.

I neste uke skal disse to flytte over i et nytt fosterhjem, og da har vi bare de to andre igjen. Håper flyttingen går bra. De skal bo sammen med fosterhjemmets egne marsvin, så det blir jo interessant







Ingen kommentarer: